O NAS

Rok szkolny 2015/2016

img_20160930_0009

img_20160930_0008

img_20160930_0003

img_20160930_0007

img_20160930_0002

Rok szkolny 2014/2015

NASZE ODDZIAŁY

Klasa III

Klasa III

Klasa II

Klasa II

Klasa I

Klasa I

Zerówka

Zerówka

dzień chłopca1

Opiekun samorządu: Krystyna Nowak

LICZBA DZIECI 65

3-4 latki 24 (opiekun p. Justyna Paterek)
5- latki 11 (p. Violetta Kubicka)
kl. I 11 ((p. Beata Matyjaszczyk)
kl. II 8 (p. Dorota Gronczewska)
kl. III 11 (p. Krystyna Nowak)

KÓŁKA ZAINTERESOWAŃ, ZAJĘCIA DODATKOWE

RODZAJ ZAJĘĆ

PROWADZĄCY

TERMIN

JĘZYK ANGIELSKI p. Agnieszka Klemenska-Woźniak CZWARTEK, l. 6, 7
KOMPUTEROWE p. Olena Kalemba Poniedziałek l. 7
PLASTYCZNE p. Beata Matyjaszczyk Wtorek l. 6,7 co dwa tygodnie
MUZYCZNE p. Olena Kalemba PONIEDZIAŁEK L. 6
RYTMICZNO-TANECZNE p. Krzysztof Myler Środa 13:30-14:15
PRZYRODNICZE p. Dorota Gronczewska Wtorek l. 6,7 co dwa tygodnie
REDAKCYJNE p. Olena Kalemba Piątek, po 4. lekcji

Plan pracy samorządu szkolnego na rok szkolny 2014/15

Miesiąc

Rodzaj imprezy

Wrzesień
  • 1 IX Inauguracja roku szkolnego. Pasowanie pierwszoklasistów.
  • Do 12 IX Wybory do SAMORZĄDU SZKOLNEGO.
  • 15 IX ogłoszenie wyników wyborów. Zebranie organizacyjne – ustalenie harmonogramu zadań i określenie terminów ich realizacji oraz osób odpowiedzialnych za ich wykonanie.

Zapowiedź konkursu na najładniej prowadzony zeszyt przedmiotowy (cykl miesięczny)

  • Rajd Chłapowskiego.
  • 23 IX Święto Jesieni. Wyjazd do wytwórni soków SOGO do Głuchowa.
  • 30 IX Dzień Chłopaka.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Październik
  • 14 X Święto Edukacji Narodowej
  • 24 X Mistrzostwa Szkoły w Turnieju Warcabowym.
  • 31 X Wyjazd na grób Patrona do Rąbinia lub wyjście pod pomnik W Turwi. Porządkowanie.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Listopad
  • 11 XI Święto Niepodległości – wieczornica (konkurs piosenki żołnierskiej i patriotycznej) połączona z pokazem pierwszej pomocy. Pamiętamy i dziękujemy. Zapalenie zniczy pod pomnikiem poległych.
  • 28 X Andrzejki – impreza dla uczniów klas I-III połączona z wróżbami, konkursami.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Grudzień
  • Konkurs na najładniejszy list do Mikołaja kl. III, kl. II – piosenkę, kl. I –rysunek. Spotkanie z Mikołajem 5 XII
  • Konkurs i wystawa prac Bożonarodzeniowych.
  • 19 XII Spotkanie wigilijne z rodzicami. Jasełka.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Styczeń
  • 24 I Wieczór Seniora
  • Szkolne eliminacje konkursu recytatorskiego i matematycznego.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie.
Luty
  • Walentynki –Dzień Przyjaźni i Sympatii. Uruchomienie walentynkowej poczty. Wyłonienie najbardziej lubianej pary na podstawie liczby otrzymanych walentynek.
  • Balik karnawałowy do 16 lutego. Konkurs na najciekawszą parę kotylionów.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Marzec
  • 8 III „Bez dziewczyn byłoby nudno”- koncert życzeń. Wybory najsympatyczniejszej dziewczynki. Mała, ale modna- projektowanie stroju, praca w grupach.
  • 21 III z Panią Wiosną budzimy przyrodę.
  • 27 III Święto Patrona. Chłapowski-droga do wielkości. Konkurs na komiks. Praca zespołowa (kl. III). Chłapowski w kręgu rodziny praca plastyczna kl. II i I.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Kwiecień
  • 1 IV Konkurs na świąteczny wystrój klasy.
  • SUPERMATEMATYK 24 IV.
  • Światowy Dzień Ziemi – sprzątanie świata. Nauka piosenki ekologicznej.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Maj
  • Wybór Mistrza Ortografii – konkurs uczniów klas I-III.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca.
Czerwiec
  • 1 VI Dzień Dziecka. Wyjazd do Rakoniewic –Kraina Zabawy Bogilu.
  • Wycieczka szkolna.
  • 26 VI Zakończenie roku szkolnego. Pożegnanie klasy trzeciej.
  • Ogłoszenie wyników konkursu na najładniej prowadzony zeszyt lub ćwiczenie miesiąca. Podsumowanie wyników za cały rok.

Rok szkolny 2013/2014

Razem jest nas 66.

3-4 latki 24 (opiekun p. Justyna Paterek)
5-6 latki 12 (p. Violetta Kubicka)
kl. I 8 (p. Dorota Gronczewska)
kl. II 11 (p. Krystyna Nowak)
kl. III 10 (p. Beata Matyjaszczyk)

KÓŁKA ZAINTERESOWAŃ, ZAJĘCIA DODATKOWE

RODZAJ ZAJĘĆ

PROWADZĄCY

TERMIN

JĘZYK ANGIELSKI       p. Agnieszka Klemenska-Woźniak Poniedziałek, po l. 5.
KOMPUTEROWE p. Olena Kalemba Poniedziałek po l. 5.
PLASTYCZNE p. Beata Matyjaszczyk Wtorek po l. 5. co dwa tygodnie
GRY I ZABAWY SPORTOWE p. Beata Matyjaszczyk Wtorek po l. 5. co dwa tygodnie
RYTMICZNO-TANECZNE p. Krzysztof Myler środa
REGIONALNE p. Krystyna Nowak czwartek po  l. 5. co 2 tygodnie
PRZYRODNICZE p. Dorota Gronczewska Czwartek po l. 5. co 2 tygodnie
REDAKCYJNE p. Krystyna Nowak Piątek, po 4. lekcji

2013-12-19

Opiekun samorządu szkolnego p. Beata Matyjaszczyk

ROK SZKOLNY 2012/13

Samorząd uczniowski pod opieką pani Doroty Gronczewskiej tworzą:

Przewodnicząca – Zuzia Wadowiec
zastępca przew. – Sebastian Matyja
członek zarządu – Paulina Oleszczuk i Hubert Matyja

KÓŁKA ZAINTERESOWAŃ, ZAJĘCIA DODATKOWE

RODZAJ ZAJĘĆ

PROWADZĄCY

TERMIN

JĘZYK ANGIELSKI p. Agnieszka Klemenska-Woźniak) poniedziałek
KOMPUTEROWE p. Olena Kalemba) poniedziałek
LOGOPEDIA p. Ewelina Ślotała wtorek
PLASTYCZNE p. Beata Matyjaszczyk) wtorek
RYTMICZNO-TANECZNE p. Krzysztof Myler środa
REGIONALNE p. Krystyna Nowak) 1 i 3 czwartek miesiąca
PRZYRODNICZE p. Dorota Gronczewska 2 i 4 czwartek miesiąca
REDAKCYJNE p. Krystyna Nowak piątek
EUCHARYSTYCZNO-BIBLIJNE p. Olena Kalemba piątek

KÓŁKO REDAKCYJNE

Kółko prowadzi pani Krystyna Nowak. Na zajęciach omawiamy i piszemy różne teksty o szkolnych wydarzeniach.

Agata Belka

 

 

KÓŁKO RYTMICZNO -TANECZNE

Na tym kółku uczymy się tańczyć. To kółko prowadzi pan Krzysztof Myler.  Zajęcia kółka odbywają się w środy, za to kółko trzeba zapłacić 10 złotych za jeden miesiąc.

Ania Belka

KÓŁKO SPORTOWE

W zajęciach kółka uczestniczy 20 dzieci. Kółko prowadzi pani Maria Taczkowska. Czas spędzamy na sali. Bawimy się w różne zabawy. Gramy w piłkę nożną i ręczną.

Marek Tomczyk

KÓŁKO PLASTYCZNE

Na kółko plastyczne chodzi 11 osób. Kółko prowadzi pani Beata Matyjaszczyk. Tam robimy różne ciekawe rzeczy i są też konkursy. Pani jest bardzo miła czasami też pomaga.

Ola Kozak

KÓŁKO REGIONALNE

 Na kółko regionalne uczęszcza 7 uczniów z klas: I, II, i III. Kółko prowadzi pani Krystyna Nowak. Na zajęciach chodzimy na wycieczki,  poznajemy Wielkopolskę, jej tradycje, zabytki, sławnych ludzi, zwierzęta i jest fajnie.

Madzia Matyja

KÓŁKO EUCHARYSTYCZNE

Do kółka należy 6 uczniów, a prowadzi je pani Olena Kalemba. Na kółku gramy na cymbałkach i uczymy się śpiewać.

Marta Bajsztok

KÓŁKO JĘZYKOWE

Na kółko uczęszcza około 15 osób. Tam poprzez zabawę uczymy się języka angielskiego. Zajęcia prowadzi pani Agnieszka Klemenska- Woźniak. Jest bardzo miła. Zawsze to kółko odbywa się w poniedziałki. Gramy w takie gry jak: Farmer, fiszki, memory, kółko i krzyżyk.

Ola Kozak

WAŻNE TERMINY ORGANIZACYJNE ROKU SZKOLNEGO 2012/13

Początek  roku szkolnego 3.09.2012
II półrocze 1.02.2013-28.06.2013
Zimowa przerwa świąteczna 23 grudnia 2012-1 stycznia 2013.
Ferie zimowe 14-27 stycznia 2013
Rekolekcje Wielkopostne  marzec 2013
Przerwa wiosenna 28 marca -2 kwietnia 2013
Zakończenie roku szkolnego 28 czerwca 2013

SPOTKANIA Z RODZICAMI

Zebranie z rodzicami. Wybór trójek klasowych 12. 09. 2012
Zebranie z rodzicami konsultacje indywidualne 7. 11. 2012
Zebranie z rodzicami. 12.12. 2012
Wywiadówka po I semestrze. Pasowanie na czytelnika 30. 01. 2013
Zebranie z rodzicami. Kiermasz wielkanocny. 13. 03. 2013
Zebranie z rodzicami – otwarte drzwi 13. 05. 2009

UROCZYSTOŚCI / IMPREZY SZKOLNE

Pasowanie na ucznia 3 września
Dzień Edukacji Narodowej- apel 12 października 2012
Święto Niepodległości 9 listopada 2012
Andrzejki 30 listopada 2012
Spotkanie z Mikołajem. 6 grudnia
Jasełka. Spotkania wigilijne 21 grudnia
Wieczór Seniora 9 lutego 2013
Balik karnawałowy do 13 lutego
Walentynki 14 lutego
Zajączek. 27 marca
Dzień Ziemi- sprzątanie okolicy 22 kwietnia
Święto Patrona Szkoły 23 maja
Festyn rodzinny. Prezentacja talentów. 12 czerwca
Uroczyste zakończenie roku szkolnego. 28 czerwca 2013

IMPREZY SPORTOWE i ŚRODOWISKOWE

Rajd rowerowy i pieszy PTTK 8 września
Biegi Chłapowskiego 6 października

Rok szkolny 2011/12

Opiekun samorządu: p. Krystyna Nowak

Przewodnicząca – Klaudia Woźna
zastępca – Wiktor Włodarczak
kronikarze i redakcja strony WWW – Marysia Klem, Zuzia Glinicka, Szymon Mazurek, Adam Kryś
poczet flagowy- Kasia Szustak, Jakub Kasprzak, Wiktoria Reczek

Plan pracy samorządu szkolnego na rok szkolny 2011/12

„Człowiek uczy się nieporównywalnie więcej, czyniąc coś i angażując się w to działanie…”

Wrzesień

  •     1 IX Inauguracja roku szkolnego. Pasowanie pierwszoklasistów.
  •     9 IX Wybory do SAMORZĄDU SZKOLNEGO. Zebranie organizacyjne – ustalenie harmonogramu zadań i określenie terminów ich realizacji oraz osób odpowiedzialnych za ich wykonanie.
  •      12 IX Ogłoszenie wyników wyborów. Zapowiedź konkursu na najładniej prowadzony zeszyt przedmiotowy (IX-I)
  •      23 IX Dzień Babiego Lata. W gospodarstwie rolnym.
  •      30 IX Dzień Chłopaka.

Październik

  •      14 X Święto Edukacji Narodowej
  •      19 X Mistrzostwa Szkoły w Warcabach.
  •      30 X Wyjazd na grób Patrona do Rąbinia.

Listopad

  •      7 XI Święto Niepodległości  – apel
  •      Oni odeszli. My pamiętamy. Zapalenie zniczy pod pomnikiem poległych
  • 30 X Andrzejki – impreza dla uczniów klas I-III połączona z wróżbami, konkursami.

Grudzień

  •      Spotkanie z Mikołajem 6 XII
  •      Kiermasz ozdób choinkowych i kartek świątecznych.
  •      Spotkanie wigilijne z rodzicami.

Styczeń

  •  21 I Wieczór Seniora
  • Szkolny Omnibus- konkurs wiedzy ogólnej.
  • Zakończenie konkursu na najładniej prowadzony zeszyt przedmiotowy.

     Luty

  •  Walentynki –Dzień Przyjaźni i Sympatii. Uruchomienie  walentynkowej poczty. Wyłonienie najbardziej lubianej pary. Konkurs recytatorski.
  • Baliki karnawałowe do 17 lutego. Konkurs na najciekawszą maskę karnawałową.

Marzec

  •      8 III „Bez dziewczyn byłoby nudno”- koncert życzeń. Wybory najsympatyczniejszej dziewczynki. Mała, ale modna- projektowanie modnego stroju.
  •      21 III z Panią Wiosną budzimy przyrodę.
  •      27 III Święto Patrona. Nasza szkoła w rodzinnych albumach.  Gry terenowe „Śladami Chłapowskiego”

Kwiecień

  •      Konkursy na świąteczny wystrój klasy.
  •       Światowy Dzień Ziemi – konkurs piosenki ekologicznej.

Maj

  •        Zmagania o tytuł  Mistrza Ortografii – konkurs uczniów klas I-III.

Czerwiec

  •      1 VI Dzieci – rodzicom. Prezentacja dziecięcych talentów.
  • 29 VI Zakończenie roku szkolnego. Pożegnanie klasy trzeciej.

Rok szkolny 2010/11

W tym roku szkolnym opiekunem samorządu uczniowskiego jest pani Beata Matyjaszczyk. PRZEWODNICZĄCA:       MARYSIA PŁOCIENIAK ZASTĘPCA:                        ANIA   WÓJT KRONIKARZ:                       NIKOLA  PATEREK

PLAN PRACY

WRZESIEŃ

  • ROZPOCZĘCIE  ROKU SZKOLNEGO  2010/2011, PASOWANIE  KL. I
  • SPRZĄTANIE  ŚWIATA
  • ŚWIĘTO  JESIENI

PAŹDZIERNIK

  • DZIEŃ  EDUKACJI  NARODOWEJ
  • PORZĄDKOWANIE  MIEJSC  PAMIECI NARODOWEJ

LISTOPAD

  • ANDRZEJKI (WRÓŻBY I ZABAWY)
  • ZBIÓRKA KARMY DLA ZWIERZĄT ( SCHRONISKO W GAJU)

GRUDZIEŃ

  • KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ MINIATURKĘ ŚWIĄTECZNEJ CHOINKI
  • MIKOŁAJKI
  • KIERMASZ ŚWIĄTECZNY

STYCZEŃ

  • „MOJE  BEZPIECZNE  FERIE”(KONKURS PLASTYCZNY)
  • WIECZOR  SENIORA (PRZEDSTAWIENIE PROGRAMU  ARTYSTYCZNEGO)

LUTY

  • POCZTA  WALENTYNKOWA ( KONKURS NA NAJZABAWNIEJSZĄ KARTKĘ WALENTYNKOWĄ)
  • BALIK  NOWOROCZNY

MARZEC

  • „BOHATEROWIE BAŚNI  CH. H. ANDERSENA”(KONKURS  PLASTYCZNY)
  • ŚWIĘTO WIOSNY
  • DZIEŃ  PATRONA

KWIECIEŃ

  • KONKURS  NA NAJŁADNIEJSZY KOSZYCZEK WIELKANOCNY
  • ZAJĄCZEK

MAJ

  • TURNIEJ GRY W WARCABY
  • WYCIECZKA

CZERWIEC

  • FESTYN RODZINNY
  • ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

CELEM DZIAŁANIA SAMORZĄDU JEST:

– kształtowanie poczucia przynależności do społeczności uczniowskiej, – przygotowanie do pełnienia określonych ról, funkcji w społeczności uczniowskiej, – rozwijanie zainteresowań poprzez udział w konkursach, – kultywowanie tradycji i zwyczajów z okazji różnych świąt, – propagowanie akcji charytatywnych, – integrowanie zespołów klasowych, – pomoc najmłodszym uczniom w ich adaptacji w nowym środowisku, – kształtowanie poczucia bezpieczeństwa w szkole i poza nią, – wdrażanie do pracy na rzecz szkoły i środowiska, – rozwijanie i kształtowanie postaw patriotycznych.

W bieżącym roku szkolnym działają następujące kółka zainteresowań:

  • plastyczne – p. Beata Matyjaszczyk
  • komputerowe – p. Olena Kalemba
  • eucharystyczne –p. Olena Kalemba
  • redakcyjno-regionalne – p. Krystyna Nowak,
  • sportowe – p. Maria Taczkowska
  • Małego Europejczyka – p. Violetta Kubicka i Beata Matyjaszczyk
  • językowe – p. Agnieszka Klemenska

Współpracujemy z Polską Akademią Nauk zapraszając jej pracowników do prowadzenia zajęć plenerowo-warsztatowych.

Rok szkolny 2009/10

Odnowiona szkoła

Odnowiona szkoła

Obecnie do szkoły uczęszcza 68 dzieci (35 –nauczanie wczesnoszkolne, 33 przedszkole i zerówka). Szkoła zatrudnia 5 nauczycieli w pełnym wymiarze godzin i 4 w niepełnym wymiarze. Atutem naszej szkoły jest bardzo dobra współpraca ze środowiskiem lokalnym, brak patologii i problemów wychowawczych, mała liczebność klas. W bieżącym roku obchodzimy 30 rocznicę nadania szkole imienia Dezyderego Chłapowskiego.

Wydarzenia, które na stałe weszły do kalendarza szkolnych imprez to:

  • pasowanie na ucznia,
  • pasowanie na czytelnika,
  • festyn rodzinny,
  • Święto Jesieni.

Po raz XXXII i XXIV byliśmy współorganizatorami: Rajdu Kolarskiego im. Chłapowskiego i Biegów im. Chłapowskiego. Szkoła nasza jest gospodarzem konkursów gminnych: SUPERMATEMATYK i INFORM@CIK. Od wielu lat urządzamy uczniom popołudniowe  wyjazdy na basen. W ciekawy sposób staramy się zagospodarować czas przeznaczony na obchody Dnia Patrona, Dnia Ziemi, powitania wiosny, andrzejek, zajączka wielkanocnego itp.

1

Wspólne śniadanie

Organizujemy imprezy dla lokalnej społeczności: dożynki, Bal Seniora, jasełka, wieczornicę z okazji Święta Niepodległości.

W szkole działają następujące kółka zainteresowań:

Rodzaj kółka Prowadzący Termin realizacji
Językowe p. Agnieszka Klemenska poniedziałek
Plastyczne p. Paulina Hertmanowska środa
Przyrodnicze p. Dorota Gronczewska co drugi wtorek
Regionalne p. Krystyna Nowak co drugi piątek
Sportowe p. Maria Taczkowska co drugi wtorek
Teatralno-muzyczne p. Beata Matyjaszczyk czwartek
Małego Europejczyka p. Beata Matyjaszczyk,p. Violetta Kubicka poniedziałek
Komputerowe p. Olena Kalemba czwartek

Opiekunem samorządu szkolnego jest p. Dorota Gronczewska

 

ROK SZKOLNY 2008/09

Od bieżącego roku szkolnego szkoła pomniejszyła się o jeden oddział. Działa jeden samorząd szkolny w składzie:

  • Przewodniczący    –          Tobiasz Tomczak
  • Zastępca                   –          Dominika Smolarek
  • Skarbnik                   –          Anna Halaburda
  • Kronikarz                 –          Magdalena Marciniak, Agnieszka Nowakowska
  • Redaktor WWW    –          Laura Tomczyk, Magda Marciniak
  • Koordynator Dyskotek – Wiktor Molski, Mateusz Buchert, Norbert Jankowski

Poczet Flagowy: Klaudia Buchert, Daria Wójcik, Kamil Tomczyk

Opiekun: p. Krystyna Nowak, p. Grażyna Rosikowska

W szkole istnieje wiele kółek zainteresowań:

  • kółko informatyczne pod opieką p. Oleny Kalemby
  • kółko komputerowe pod opieką p. Oleny Kalemby
  • sportowe pod opieką p. Beaty Matyjaszczyk
  • regionalne pod opieką p. Krystyny Nowak
  • plastyczne pod opieką p. Pauliny Hertmanowskiej
  • językowe pod opieką p. Dominiki Cwojdzińskiej
  • Małego Europejczyka pod opieką p.Violetty Kubickiej i p. Beaty Matyjaszczyk
  • teatralno-muzyczne pod opieką p. Beaty Matyjaszczyk

ALE TO JUŻ BYŁO…

Od roku szkolnego 2007/08 szkoła nasza jest filią   zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Racocie. Organem prowadzącym  jest Urząd Gminy Kościan.

W skład szkoły filialnej w Turwi wchodzi pięć klas oraz przedszkole. Od bieżącego roku w budynku szkoły mieści się też oddział zerowy. Liczebność klas wynosi od 8 do 20 uczniów.

Mamy dość dobre warunki lokalowe. Każda klasa dysponuje własna izbą lekcyjną. Doczekaliśmy się też  doposażenia (10 nowych jednostek wraz z monitorami, drukarka, laptop oraz rzutnik multimedialny) i zmiany lokacji sali komputerowej.

Zajęcia wychowania fizycznego odbywają się na korytarzu bądź na pięknie położonych boiskach przyszkolnych.

Nowym naszym dyrektorem jest mgr Paweł Kaczmarek, dotychczasowa dyrektor mgr Maria Taczkowska pełni funkcję kierownika placówki.

Kadra nauczycielska w roku szkolnym 2007/08:

Religia mgr Olena Kalemba
Wychowanie przedszkolne mgr Violetta Kubicka, Katarzyna Węgielska
Nauczanie zintegrowane mgr Dorota Gronczewska, mgr Beata Matyjaszczyk, mgr Krystyna Nowak
Język polski mgr Marietta Szymkowiak, Anna Żłobicka -Mueller
Język niemiecki mgr Agnieszka Trąbka
Język angielski mgr Henryk Rosiak, mgr Dominika Cwojdzińska
Historia mgr Paulina Hertmanowska, mgr Krystyna Nowak
Matematyka mgr Grażyna Rosikowska
Przyroda mgr Edyta Liberska
Informatyka mgr Olena Kalemba
Muzyka mgr Beata Matyjaszczyk
Plastyka mgr Paulina Hertmanowska
Wychowanie fizyczne mgr Jacek Ruszkiewicz
Biblioteka mgr Anna Żłobicka -Mueller
Pedagog mgr Dorota Gronczewska

W szkole działają dwa samorządy: Mały Samorząd Uczniowski oraz samorząd klas V-VI. Są one organizatorami większości imprez szkolnych.

W skład Małego Samorządu wchodzą: przedstawiciele poszczególnych klas:

Ania Skorupska, Ola Itkowiak, Klaudia Buchert, Robert Itkowiak, Stasia Jankiewicz, Magda Gulik

Bartek Wadowiec – przewodniczący

Monika Gołembka – zastępca.

Opiekę nad samorządem sprawuje wychowawczyni klasy trzeciej pani Beata Matyjaszczyk

Zarząd samorządu klas V- VI

  • Basia Matyja– przewodniczący,

  • Magda Sobczyk – zastępca przewodniczącego,

  • Filip Mmichałkowski– skarbnik

Kronikarki – Dominika Smolarek, Sandra Hertmanowska

  • Piotr Rumiński i Norbert Jankowski – koordynator do spraw dyskotek

  • Sybilla Hermanowska i Magda Sobczyk – kronikarki

Opiekun – Marietta Szymkowiak

Jesteśmy małą wiejską szkołą, w której panuje miła, rodzinna atmosfera.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: