II TURNIEJ WARCABOWY

„Zabawa jest nauką, nauka jest zabawą.
Im więcej zabawy, tym więcej nauki.” 

19 października odbył się turniej warcabowy. Każdy uczestnik losował numerek, który decydował z kim będzie grał i przy jakim stoliku usiądzie. Pierwsze miejsce zajął Adam Kryś, drugie Marcin Wójcik, trzecie Ania Belka z klasy drugiej, a czwarte Sebastian Matyja. Wszyscy świetnie się bawili, ja również miło wspominam ten dzień.

Zuzia

W czasie turnieju było fajnie. Pełniłam funkcję sędziego-obserwatora. Obserwowałam 2 drużyny: Zuzię i Olę. Wygrała Zuzia, chociaż Ola radziła sobie ładnie. Sędziowałam też grę Adama i Oli. Wygrał Adam, ale Ola radziła sobie całkiem nieźle.

Kasia

Turniej był bardzo fajny. Wszyscy grali według zasad. Było sprawiedliwie, każdy miał równe szanse. Wygrali najlepsi.

Wiktoria

Turniej był fajny chociaż przegrałam.

Ola Kamińska

Bardzo mi się podobało. Byłam sędzią. Obserwowałam, jak inni grają w warcaby. Było duż dzieci z różnych klas. Świetnie sobie radzili.

Klaudia

Zająłem drugie miejsce. Grałem kolejno z Kubą, Mateuszem, Szymonem i Adamem.

Marcin

Turniej był bardzo zacięty, a przeciwnicy trudni.

Adam

Zakończył się Turniej Gry w Warcaby. Uczestniczyli w nim uczniowie klas I, II i III.  Zabawa była fantastyczna, a rywalizacja zażarta. Niepotrzebnie się jednak stresowałem. Chociaż odpadłem w trzecim etapie, i tak jestem zadowolony z uczestnictwa w turnieju. Myślę, że wszystkim uczestnikom się podobało.

Szymon

Skomentuj

